Princess 332937 White Shark Cyclone Cleaner wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 332937 White Shark Cyclone Cleaner wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

hansswaak 25-04-2013

waardeloos apparaat. Voorzeef verstopt enorm snel en is onmogelijk schoon te maken zonder hem helemaal uit elkaar te schroeven.Deze had nooit zo op de markt mogen komen met dit mankement. Tip: niet kopen zonde van je geld!!

hans Amsterdam 27-05-2012

Na drie maanden begon de machine steeds aan te geven dat die vol was, maar dat was niet het geval, schoon filter, en stof ruimte leeg, wat bleek in de stof ruimte zit een soort van slakkenhuis, waar ze een extra grof filter in hebben gemaakt, echter kun je het stof wat zich er achter ophoopt, niet zo makkelijk weg halen, dus verstopt dit,ik heb daarom met een schroevendraaier dit filter er uit gehaald, want het zit vast aan de rest van de kunststof ruimte, meteen deed de machine het weer helemaal goed, en sindsdien geen enkel probleem meer.

edith61 05-01-2012

Stofzak is erg snel vol, zuigt slecht langs plinten.
Legen van stofzak lastig en tijdrovend. Ik heb hem na drie maanden bij grofvuil gezet, zou iedereen willen aanraden eerst in consumentengids te kijken om miskopen te voorkomen...

Pieos 06-01-2012

Dit ding is een echte wegwerpstofzuiger. De borstelkop is nu helemaal afgebroken bij die van mij. Het ding maakt herrie als een straaljager en zuigt voor geen meter. Het stofreservoir raakt snel verstopt, meestal na een kwartier gebruik. Die Princess rommel gewoon in de winkel laten staan.

Pieos 27-10-2011

Met een soort papierprikbeweging kun je toch dingen opzuigen in plaats van voor de borstel uitschuiven. Het is niet mogelijk om mijn huis in een keer te stofzuigen omdat onderweg het stofreservoir verstopt raakt, ook als je met een leeg reservoir begint. De metalen zuigbuis heb ik ingedeukt aan de bovenkant zodat de slang erin geklemd zit. Dat werkt goed. Het apparaat blijft werken dus de duurzaamheid valt mee. Helaas nog steeds een afrader.

Pieos 09-07-2011

---------- update review 09-07-2011----------
Dit ding mag geen stofzuiger heten. Het is een waardeloze prul waar de firma Princess zich voor moet schamen. Het kwaliteitsniveau zit tussen Chinese rotzooi en Oostblokshit in. Het snoeroprolmechanisme ging de eerste week al kapot. Enkele dagen later deed het het hele apparaat niets meer. Ik heb toen een nieuwe gekregen. Het ontwerp is helaas niet doordacht. De slang schiet voortdurend uit de buis. De borstel veegt het vuil weg voordat het opgezogen kan worden. De stofzuiger maakt een hoog gierend geluid dat door merg en been dringt. Ik hoop voor Princess dat deze prul niet representatief is voor de rest van het assortiment. Laat die rotzooi maar in de winkel staan.

---------- oude review 11-01-2011 ----------
Deze stofzuiger is ook verkrijgbaar onder de naam white shark en red viper, respectievelijk in wit en rood uitgevoerd. De kwaliteit laat sterk te wensen over. De borstel is zodanig geconstrueerd dat het vuil wordt weggeveegd maar niet opgezogen. Het exemplaar dat ik kocht vertoonde binnen twee weken ernstige mankementen. Het mechanisme van het zelfoprollende snoer ging vrijwel direct kapot. Daarna brak de pistoolgreep af. De garantie is prima geregeld dus ik heb nu een nieuwe stofzuiger. Net als bij de vorige schiet de stalen zuigbuis tijdens het stofzuigen bij herhaling los van de pistoolgreep. Bovendien maakt het nieuwe exemplaar een keihard hoog gierend geluid waar je werkelijk hoofdpijn van krijgt. Moet ik nu weer terug naar de winkel voor een ander exemplaar met nieuwe mankementen? Mijn conclusie: Deze Chinese Oostblokstofzuiger van Princess stofzuiger voldoet niet aan de eisen van de West-Europese wereld. Het is een goedkoop vod dat je het beste in de winkel kunt laten staan. Spendeer iets meer geld aan iets beters.